Live CX

zondag 1 februari 2015

De maand van Cyclocrosslive! (februari) Onze jongste wereldkampioen ooit

De unknown world champ in Holland..

Hij heeft het toch geschäft in deze nieuwe maand februari. Wie? nou die jonge gast, zoon van. Iedereen heeft het er toch over? Uh ja... das waar.. Je bedoelt in VI toch? Nee. Sporza waar cyclocross wordt uitgezonden! OHHH... Nee, ik heb het niet gezien want ik kijk NOS. Ach, daar kan je ook niets aan doen. Je bent natuurlijk op de hoogte van hoe heet die schaatser? Uh.. je bedoelt Sven Kramer. Ja die..  

Bij mij thuis schakelde ik even over naar de NOS aan het eind van de cross om te kijken of er daadwerkelijk iets werd uitgezonden. Ik zag de brunette van de NOS (naam weet ik niet eens meer) ze is een aardige meid voor 'Koffietijd". Zo, kwam het binnen en ik schakelde snel weer over naar Sporza. Wanneer gaat de VPRO sport uitzenden ?


Zo zou een gesprek kunnen zijn als je alleen maar naar de NOS kijkt en alle andere sporten mist waar Nederlanders wereldkampioen worden. Het was weer een mooi wereldkampioenschap CX met onze Mattie als jongste wereldkampioen ooit! En vergeet niet die andere Nederlanders die op het podium stonden!



Tot Cross en tot zover even een korte column zonder aanhalingstekens en dubbele punten...

Peter Groenendijk.


Geen opmerkingen: